EL BOSQUE


En dag i mars hyrde vi bil och körde upp i bergen tillsammans med los alemanes, tyskspanjorerna från Elvias skola.
Vi var i botaniska trädgården och sedan promenerade vi längs en flod, på en slags vandringsled. Lummigt och vackert, grönt och skönt!


Jag fick äran att bära omkring på Lars fina kamera och tillägnade dagen VATTEN. Agua pá riba y agua pá bajo!
Detta fick bli min första klass i fotoskolan med LARS!


Solstrålarna reflekterades fint i vattnet.


Lars beskådar en fontän överväxt med mossa och andra grödor.
Ser ni hans spegelbild i vatnnet, ett annat av dagens teman!


Más agua y verde!


Min fina tandlösa älva. På strålande humör i solen.


Detta är mitt favviskort, jag gillar Elvias min samt de härliga färgerna. Och detta till trots att det inte är något vatten med på bilden. Det blåa i bakgrunden är blommor, härliga försommarblommor.


El rio en el bosque. Deen har ett namn såklart men just nu minns jag bara att det är något med aceite....
Vi badade fötterna i denna härligt uppfriskande och ganska så strömma floden. Ok, det var sviiiinkallt!


El puente del rio, bron över floden....
Man kan bara gå en och en över denna smala söta bro.


Fiske!

Kommentarer
Postat av: Eva Hagbjärn

Vad mysigt ni verkar att ha haft den där fina dagen i mars, och vilka jättefina bilder =)



Kram Eva

2009-04-24 @ 21:26:19
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ohhhh underbara fina ni...jag saknar er sååååååå mycket! puss

2009-04-24 @ 22:56:43
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Mika

Åh vad härliga bilder!!! Visste inte att du är sån fotograf!!!!

Ja tänk vad världen är liten... Visst är både Nillas och mockapockas bloggar så bra!!! Jag ska leta upp din kompis också och titta på den.

Gymmet är friskis... och för första gången i mitt liv trivs jag och längtar tills nästa tränings tillfälle.



Kramar till er!!!

Mika

2009-04-26 @ 19:54:43
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0